Takže vše okolo Warcraftu začalo v 90 letech minuleho století. Tehdy vznikla vůbec První Warcraftová hra, a to: Warcraft: Orcs & Humans. Přelomová strategie, s dobrou grafikou i hratelností. Děj Warcraftu I byla tzv. První Válka mezi Orkskou Hordou a lidským královstvý Azeroth. Máte na výběr že budete hrát buď za Orky nebo za Lidi/Humány. Pokud-li hrajeme za Orky, budee velet Hordě v útoku na Azeroth a následné zničení království Azeroth. Není ždáným velkým překvapením,že za Humány budeme bránit Azeroth. Zžijete si spousty bitev, v kampani, nechybý taktéž skirmish a multiplayer. V kampani jsou dosti zajímavé a různorodé mise, ale když si zahrajete za obě strany, přijdou vám některé mise dostipodobné, neboť se odehrávají na stejné mapě, nebo se stejným úkolem.
Závěrečný verdikt: Velmi dobrá strategie, na svou dobu dobrá grafika ve 2D prostředí, velké množství jednotek a bitev. Hodnocení dávám jako 8+.
Obrázek Warcraft:Orcs & Humans:
Warcraft 2 + datadisk Beyond the Dark Portal:
Další úspěšný díl od Blizzardu, který se honosí názvem Warcraft II: Tides of Darkness a datadisk Warcraft II: Beyond the Dark Portal.
Děj obou her se odehrává za tzv. druhé války. v prvně jmenovaném budete bojovat s vojsky Orků, kteří se pomalu dostávají na území Lordaeronu. První 2-3 mise za Hordu/Alianci jsou vlastně takové výcvikové. Postupně se dostáváte dále, bojujete s Hordou a nakonec, se střetnete i u Dark Portal, a zde: za Alianci zničíte TemnýPortál a porazíte orky. Za Orky nakonec,pokud si dobře zpomínám, bu´d budete také bojovat uTemného portálu, nebobudete dobývat hlavní město Lordaeronu a Aliance.
Grafika oproti prvnímu dílu moc velký pokrok neuskutečnila, ale přesto tu nějaký je, pro srovnánípřidávám obrázky:
Warcraft I:
a warcraft II:
Ale přesto je to stále dobrá hra, ve velmi dobré grafice v 2D prostoru. Velké množství misí, opět nechybý Skirmish ani Multiplayer.
Nyní se však přesuňme k dějství datadisku, Beyond the Dark Portal.
Většina Orkské Hordy je nyní v internačních táborech, ale v Rudé světě orků Draenor se houfují zbytky orků, od vedením starého šamana Ner'Zhula. Ner'Zhul chtěl otevřít nové portál do nových nezničených světů, kam by mohla Horda utéct z jejich k záhubě odsouzeného světa. K tomu, aby se mu podařilo portály otevřít, potřeboval artefakty, které byly v Lordaeronu. Proto vyslal orky, aby ty atrefakty získaly což se jim podařilo. Ner'zhul tedy otevřel portál do nových světů, ale zjistil, že se tím začala trhat materiální podstata celého Draenoru. Ner'zhul tedy sobeck uprchl jen s hrstkou nejvěrnějších a zbytek nechal v apokaliptickém zničení Draenoru. (-> Dějiny orků)
Novým příspěvkem od hry jsou hrdinové. Ke každé straně konfliktu přibyly nový hrdinové a nové jednotky. Jako klasicky jsou tu dvě strany konflitku, a tudíž zároveň si můžete zahrát za Orky i Humány. Skrimish a multiplayer jsou samozřejmostí. Kampaň má zhruba stejně misí, jako základní verze. Stejná grafika jako u základní verze.
Závěrečný verdikt: Obě dvě hry maji báječnou 2D grafiku, zajímavou kampaň, zkrátka dobře provedenou hru.
Mé hodnocení je tedy 9 pro obě hry.
Warcraft II: Tides of Darkness:
wearcraft II: Beyond the Dark Portal:
_______________________________________________________________
To je pro tuto chvíli vše, bytek bych snad ještě dneska dodal, jinak další části očwekávejte až zítra.